window.addEventListener("load", (event) => { }); باورنکردنی! صدر جدول قرمز شد| پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳ | مخاطب۲۴
کد خبر: ۴۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از نتیجه نیمه اول برابر استقلال خوزستان عصبانی بودند علیه برخی بازیکنان شعار دادند.

مخاطب ۲۴:پرسپولیس صدر نشین شد حسین کنعانی‌زادگان-دانیال اسماعیلی‌فر- عیسی آل‌کثیر- اوستون اورونوف- باورنکردنی! پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳- در دقایق پایانی دیدار و پس از گل سوم که توسط استقلال خوزستان به پرسپولیس تهران زده شد بین هواداران دو دستگی به وجود آمد و عده‌ای علیه بازیکنان شعار داده و عده‌ای هم تیم را تشویق می‌کردند که این موضوع باعث شد تا بین هواداران پرسپولیس درگیری پیش بیاید.


ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی (۴۶-علی نعمتی)، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۴۶-محمد خدابنده‌لو)، سروش رفیعی (۴۶-وحید امیری)، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر
سرمربی: اوسمار ویه‌را

صدر جدول قرمز شد| پرسپولیس

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور (۶۹- محمد ابوالفضل کوهی)، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا و محمد آبشک (۷۷- حسن شوشتری)
سرمربی: سیروس پورموسوی

استقلال خوزستان

هنگامی که گل سوم استقلال خوزستان به پرسپولیس زده شد هواداران پرسپولیس بدترین الفاظ را علیه داور به کار بردند و زمانی که سوت پایان نیمه اول زده شد برخی طرفداران با پرتاب بطری به سمت کادر داوری، به آن‌ها فحاشی کردند.

امید عالیشاه امشب یک بار دیگر با روحیه کاپیتانی خود را به وضوح به نمایش گذاشته و مرد اول بازگشت تاریخی پرسپولیس لقب گرفت.

به هنگام خروج بازیکنان دو تیم از زمین، طرفداران پرسپولیس علیه بازیکنان تیم خودشان شعار داده و آن‌ها را بی‌غیرت خطاب کردند ضمن این‌که به سمت بازیکنان استقلال خوزستان هم بطری پرتاب کردند.

نیروی انتظامی هر چه تلاش می‌کرد تا هواداران پرسپولیس را آرام کند راه به جایی نبرد و آن‌ها به سمت عوامل انتظامی هم بطری پرت کردند.

با این‌که دقایقی از پایان نیمه اول گذشته بود طرفداران پرسپولیس همچنان علیه اوسمار و خط دفاع سرخ‌پوشان شعار داده و آن‌ها را مورد توهین قرار دادند.

در شروع نیمه دوم اوسمار ویه‌را سه تعویض در تیمش انجام داد و با ورود خدابنده‌لو، امیری و نعمتی پرسپولیس انرژی بیشتری برای ادامه بازی گرفت. با این حال قرمز‌ها تا ۱۵ دقیقه پایانی این مسابقه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

روی حرکت وحید امیری و خطای بازیکن استقلال خوزستان پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و بعد از مکث طولانی و در حالی که گروسیان وسط دروازه ایستاده بود، توپ را به گوشه سمت چپ زد و دروازه را گشود.تا بلاخره موتور پرسپولیس شروع به کار کند

پرسپولیس برای گل بعدی تا دقیقه ۸۶ صبر کرد و این بار عیسی با توپربایی از مدافع حریف موفق شد ضربه نهایی را بزند تا پرسپولیس با بازگشتی تاریخی و باورنکردنی، نتیجه را تغییر بدهد.

در دقیقه دقیقه ۷۸بعد از یک حمله سریع پاس در عمق حسین کنعانی با ضربه نهایی از سوی دانیال همراه شد و دروازه باز شد.

دقایقی بعد نوبت به اوستون اورونوف رسید تا روی حرکت امید عالیشاه به گل برسد. عالیشاه پاس خود را به دانیال داد و او با یک پاس کات بک، کنعانی را صاحب توپ کرد، اما ضربه او را گروسیان گرفت تا اورونوف گل چهارم را بزند

ضربه قیچی برگردان آل کثیر

 ممکن است این باشگاه در طول دو هفته آینده امتیاز از دست بدهد و اصلاً قهرمانی استقلال در این فصل دور از ذهن و دور از دسترس نیست اما بی‌تردید این نمایش سزاوارانه و این مبارزه تا پای جان شایسته اعتبار و ستایش هواداران پرسپولیس خواهد بود و بی‌تردید نام امید عالیشاه تا سال‌های سال به عنوان بازیکنی مطرح خواهد شد که حتی در ناامید‌کننده‌ترین لحظات نیز دست از مبارزه نکشید و هرچه در کف داشت را تقدیم پرسپولیس کرد.

شرح گل ها:

پرسپولیس ۰ - استقلال خوزستان ۱ (علیرضا کاظمی - دقیقه ۴): سُر خوردن دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا محمدجواد آقایی‌پور صاحب توپ شود و پاس خود را به علیرضا کاظمی بدهد. او توپ را از بین پا‌های حسین کنعانی عبور داد و ضربه نهایی را به دروازه پرسپولیس زد.

پرسپولیس ۰ - استقلال خوزستان ۲ (آسو رستم - دقیقه ۴۰): اشتباه عجیب فرشاد فرجی منجر به کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و بعد از دفع بازیکن پرسپولیس، آسو رستم در نقطه کور صاحب توپ شد و با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم گشود.

پرسپولیس ۰ - استقلال خوزستان ۳ (علیرضا کاظمی - دقیقه ۴+۴۵): بعد از اعلام آفساید روی صحنه شوت عبدالکریم حسن، گروسیان به سرعت با ارسال توپ هوایی تیمش را در موقعیت قرار داد که در این صحنه آقایی پور با پرش خود مدافعان پرسپولیس را از جریان بازی خارج کرد و در ادامه علیرضا کاظمی توانست به شکلی عجیب و غریب گل سوم را هم بزند.

پرسپولیس ۱ - استقلال خوزستان ۳ (حسین کنعانی - دقیقه ۷۶): روی حرکت وحید امیری و خطای بازیکن استقلال خوزستان پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و بعد از مکث طولانی و در حالی که گروسیان وسط دروازه ایستاده بود، توپ را به گوشه سمت چپ زد و دروازه را گشود.

پرسپولیس ۲ - استقلال خوزستان ۳ (دانیال اسماعیلی‌فر - دقیقه ۷۸): بعد از یک حمله سریع پاس در عمق حسین کنعانی با ضربه نهایی از سوی دانیال همراه شد و دروازه باز شد.

پرسپولیس ۳ - استقلال خوزستان ۳ (عیسی آل‌کثیر - دقیقه ۸۶): پاس بلند... به پشت مدافعان استقلال خوزستان ارسال شد و عیسی توپ را از مدافعان حریف ربود و با یک ضربه بالاخره طلسم را شکست و تیمش را پیش انداخت.

پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳ (اوستون اورونوف - دقیقه ۶+۹۰): امید عالیشاه در ضدحمله کار را در اختیار گرفت و با پاس دقیق توپ را به دانیال داد. او کات بک را به سمت دروازه فرستاد و کنعانی شوت زد. گروسیان موفق شد توپ را برگرداند و این اورونوف بود که گل چهارم را زد.

اوسمار: الان همه چیز دست خودمان است و باید همه بازی‌ها را ببریم

اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با بیان اینکه احساس می‌کنم بازی امروز در تاریخ لیگ برتر همیشه در خاطره‌ها بماند، اظهار داشت: مسابقه‌ای که ۳ بر صفر عقب باشید و در آخر برنده شوید خیلی کم اتفاق می‌افتد و شاید هر ۱۰ یا ۲۰ سال چنین اتفاقی رخ می‌دهد و این یک اتفاق تاریخی است.

وی در ادامه با اشاره به نیمه اول مسابقه و عقب افتادن سه بر هیچ پرسپولیس، تصریح کرد: سبکی که استقلال خوزستان بازی می‌کند را می‌دانستیم. آنها توپ‌های بلند می‌اندازند و بیشتر توپ‌های هوایی را زدند یا ما این توپ‌ها را می‌زدیم اما آنها توپ دوم را می‌گرفتند. به همین دلیل نیمه اول خیلی برای ما سخت گذشت.خیلی سخت است در دقایق ابتدایی نیمه اول با یک سرخوردگی بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف با دروازه‌بان ما تک به تک شود.

اوسمار یادآور شد: دریافت ۳ گل در نیمه اول خیلی سخت بود اما وقتی به رختکن رفتیم، همه بازیکنان و اعضای کادرفنی یکدل شدند و تصمیم گرفتند به بازی بازگردند. در نشست خبری‌های قبلی هم گفتم هیچ وقت قول برد نمی‌دهم اما همیشه قول می‌دهم یک پرسپولیس جنگنده، رو به جلو و شجاع را در مسابقات تماشا کنند، تیمی که تماشایی بازی می‌کند.

وی درباره اینکه با برد استقلال خوزستان، سرنوشت قهرمانی در اختیار این تیم است، گفت: باید همه بازی‌هایمان را باید ببریم. در هفته‌های قبل هم این موضوع را گفتم که باید منتظر بمانیم که حریف‌مان اشتباه کند. الان همه چیز دست خودمان است و سعی می‌کنیم بازی‌های بعد را ببریم و به مقام قهرمانی برسیم.

اوسمار درباره اینکه برنامه‌اش برای فصل آینده چیست، تاکید کرد: فوتبال روی خوب خودش را به همه نشان می‌دهد اما برای بهتر شدن در لیگ برتر، باید به کشورهای اطراف خودمان هم نگاه کنیم. برخی از این تیم‌ها می‌توانند با 10 بازیکن خارجی قرارداد ببندند و 28-27 بازیکن بزرگسال دارند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در حالی که در ایران باید تیم‌ها برای فصل آینده 19 بازیکن بزرگسال داشته باشند و این کار را خیلی سخت می‌کند. پس فدراسیون برای پیشرفته‌تر کردن فوتبال باید روی برخی تصمیم‌ها تجدیدنظر کند و تصمیم دیگری بگیرد.

وی درباره 2 بازی باقی مانده هم تاکید کرد: دوباره می‌گویم باید همه بازی‌های خود را ببریم. باید منتظر اشتباه و از دست دادن امتیاز توسط استقلال می‌ماندیم که این اتفاق افتاد و اکنون همه چیز دست خودمان است. سعی و تلاش خود را می‌کنیم با بردن 2 بازی آینده به قهرمانی برسیم.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در واکنش به اینکه شعار هواداران در پایان نیمه اول و عقب افتادن 3 بر صفر این تیم، چقدر در بازگشت این تیم در نیمه دوم تاثیرگذار بود، تصریح کرد: در نیمه اول هواداران بطری انداختند و در نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم که یک بازی شاید با تاکتیک و تصمیمات مربی در نیاید. وقتی شما قلب‌تان را در بازی می‌گذارید و هواداران هم کمک می‌کنند خیلی به تیم کمک خواهند کرد.

وی افزود: در ایران خیلی سخت است چرا که وقتی تیمی 2-3 گل جلو می‌افتد بسته بازی می‌کند و نمی‌توان به آنها گل زد ولی با کمک هواداران توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

اوسمار در ادامه با اشاره به یک ضرب‌المثل آرژانتینی، یادآور شد: آرژانتینی‌ها یک ضرب‌المثل دارند که می‌گوید«جایی با پا نمی‌توانید بروید، با قلب خود را به آن برسانید» این دقیقا مانند اتفاقی بود که امشب در ورزشگاه آزادی رخ داد.

وی در ادامه با رد این سوال که تیمش سبک برزیلی بازی کرده است، افزود: برزیلی بازی کردیم؟ فکر نکنم. تعویض‌های نیمه دوم تیم را بیشتر رو به جلو برد. محمد خدابنده‌لو و وحید امیری خیلی خوب با توپ حرکت کردند و دانیال و عبدالکریم نیز بیشتر از کناره‌ها رو به جلو رفتند. تغییرات تاکتیکی خیلی به تیم کمک کرد و توانست در بازی ورق برگردد.

اوسمار درباره اینکه شایعاتی درباره مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس شنیده شد، هم تاکید کرد: شاید زمانی که تیم سه گل می خورد از این مسایل مطرح می شود اما چند روز قبل در دیدار برابر هوادار علیرضا بیرانوند بازی را برای ما درآورد. بیرانوند همیشه آماده است و به کمک پرسپولیس می‌آید.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
فضیلت و اعمال عید قربان title
روز دهم ماه ذی‌الحجه و عید قربان روز عید و خوشحالی و سرور است، زیرا علاوه بر این که بنده‌ای مخلص از آزمونی دشوار، سربلند بیرون آمد و بندگی خویش را در پیشگاه خدای بزرگ ثابت کرد، گروه عظیمی از بندگان مخلص خدا به او تاسی جسته، به زیارت خانه خدا می‌شتابند و مراسم منا و از جمله، قربانی را انجام می‌دهند.
ثروت بیل گیتس در کجا انباشته شده است؟ title
بیل گیتس، سرمایه‌گذار میلیاردر، ۸۷ درصد از سبد سهام (پرتفوی) ۴۵ میلیارد دلاری خود را تنها در پنج سهام در اختیار دارد.
عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی مجری مشهور تلویزیون title
پیمان طالبی، مجری مشهور تلویزیون عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی‌اش را در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره استقلال داماد شد title
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها شنبه شب مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
عکس‌های عجیب از بدن شاهزاده خانم! title
پس از مدت ها، پرنسس بلغاری کالینا در انظار عمومی ظاهر شد و این عکس‌ها در سراسر جهان گشت.
همستر کابت مسبب مرگ یک نوجوان شد! title
پسر نوجوان روس هنگام بازی همستر کامبت جان باخت.
فیلم| پزشکیان در همایش مخصوص بانوان چه گفت؟ title
مداخله‌ای که به اسم نور انجام می‌شود انسان و افراد را به سمت نور می‌کشاند یا سیاهی؟ و زمانی که بلد نیستیم کسی را هدایت کنیم نباید این کار را انجام دهیم
برگزیده
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد خاتمی: به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد title
تقدیر رئیس دولت اصلاحات از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی پزشکیان به موازین اخلاقی
دیدار سید محمد خاتمی و پزشکیان title
حضور سید محمد خاتمی اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در مراسم ختم دکتر میلی منفرد در مسجد نور.